Tuesday, January 31, 2006

開心

好久不見你了....你知道我每次見到你生活開開心心, 我都會不自覺的替你高興。原來看見別人開心, 自己也可以好開心....還記得以前和你共事的日子...我不開心的、你不開心的...一切切....

今天見你生活得好, 幸福滿到漏....我真係好開心。當然我知你有你唔開心的時刻, 但見到你克服一切有今日的日子.....只有給你一句..."哈哈哈"。希望你和你一家永遠開心、幸福、健康!

1 comment:

ahtong said...

Yes, I am so happy to hear your friend is having a happy life and happy family too!